REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Podstawowe informacje o Sklepie Internetowym.
Serwis internetowy w postaci Sklepu działającego pod adresem … (dalej „Sklep”)
prowadzony jest przez Śląska Prohibicja Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Katowicach (40-005) przy ul. Moniuszki 10/1, wpisaną do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy pod
numerem KRS 0000654315, o kapitale zakładowym w wysokości 520.000,00
złotych, posiadającą numer NIP: 9542772838 i numer REGON 366135096,
posiadającą adres e-mail: restauracja@slaskaprohibicja.pl, numer telefonu: +48
32 723-28-99, zwana dalej „Sprzedawca”.
1. Postanowienia ogólne.
2. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez Sklep sprzedaży
Towarów przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość, a
także zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu oraz oferowania za
pośrednictwem Sklepu internetowego dodatkowych funkcjonalności (usług
wymienionych w niniejszym regulaminie).
3. W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest
regulaminem w rozumienia art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego
Regulaminu pod adresem http://slaskaprohibicja.ploraz za pośrednictwem
odesłania internetowego (linku) zamieszczonego na stronie głównej
Sklepu http://slaskaprohibicja.pl, a także w każdym czasie sporządzić jego
wydruk.
III. Informacje o towarach i cenach.
1. Informacje o Towarach oferowanych do sprzedaży zamieszczone są na
stronie http://slaskaprohibicja.pl wraz z informacjami dotyczącymi
właściwości i cen Towarów. Oferowane do sprzedaży za pośrednictwem
Sklepu internetowego są wyłącznie Towary oznaczone jako „Towar dostępny”.
2. Ceny Towarów zamieszczane są przy opisie Towarów. Wszystkie ceny
Towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są podawane są w
złotych polskich.
3. Sklep może dokonywać zmian w opisach i cenach Towarów. Uprawnienie
powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów zamówionych przed datą
dokonania zmiany.
4. Zamówienia.
5. Stronami umowy sprzedaży Towarów zawartej za pośrednictwem Sklepu są
Sprzedawca oraz Klient, którym może być:
6. osoba fizyczna (posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności
prawnych),
7. osoba prawna,
8. podmiot nieposiadający osobowości prawnej, który zgodnie z odrębnymi
przepisami może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania we własnym
imieniu.
9. Zamówienia Klientów są przyjmowane wyłącznie przez stronę internetową
Sklepu http://slaskaprohibicja.pl po przejściu całej procedury składania
zamówienia.
10.Zamówienia można składać w okresie dostępności strony internetowej Sklepu
(co do zasady przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, jednak ze względu
na ograniczenia techniczne, Sprzedawca nie gwarantują stałej dostępności
strony internetowej Sklepu).
11.Umowa sprzedaży Towarów zawierana jest w języku polskim.
12.Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu
całej procedury złoży zamówienie (tj. kliknie przycisk „Zamów”), co oznacza że
przyjął ofertę Sprzedawcy złożoną za pośrednictwem Sklepu. Z tą chwilą
umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie
wiążąca.
13.W przypadku wyboru formy płatności „on-line” (szybkim przelewem
elektronicznym lub kartą) zawarta umowa Sprzedaży wygasa w przypadku
braku dokonania przez Klienta płatności zgodnie z Regulaminem serwisu
realizującego te płatności (PayU S.A.). W przypadku płatności przelewem
tradycyjnym zawarta umowa sprzedaży wygasa w przypadku braku
dokonania przez Klienta płatności w terminie 5 (pięciu) dni od złożenia
zamówienia.
14.Procedura składania zamówienia Towaru.
15.Klient dokonuje wyboru Towaru klikając na przycisk „Dodaj do Koszyka”. W
oknie „Koszyk” pokazana jest ilość wybranych Towarów znajdujących się w
koszyku, ich cena jednostkowa, wartość oraz łączna wartość całego
zamówienia.
16.Powtarzając powyższą procedurę Klient może gromadzić w koszyku kolejne
Towary lub zwiększać ich ilość.
17.Klient może sprawdzić zawartość swojego koszyka, klikając na przycisk
„Koszyk”, gdzie również Klient dokonuje wyboru sposobu zapłaty oraz
uzyskuje ostateczną informację o kosztach dostawy Towaru.
18.Na tym etapie Klient może również zweryfikować zawartość swojego koszyka
i wprowadzić ewentualne zmiany (np. ilości Towaru), przeliczyć wartość lub
usunąć Towar. Kliknięcie na zdjęcie lub nazwę Towaru powoduje otwarcie się
strony ze szczegółowymi informacjami o Towarze. Aby usunąć dany Towar z
koszyka należy skorzystać z przycisku „X”.
19.Klient może kontynuować zakupy, klikając na przycisk „Sklep”.
20.Po dodaniu do Koszyka wszystkich zamawianych Towarów i ostatecznym
sprawdzeniu jego zawartości, Klient przechodzi do dalszej części procedury
zamawiania klikając przycisk „Przejdź do kasy”.
21.Na tym etapie (Realizacja zamówienia) Klient może podać adres rachunkowy,
podać inny adres dostawy niż adres rachunkowy (zamieszkania / firmy) (w
przeciwnym razie Towar zostanie dostarczony na adres rachunkowy), a także
określić w uwagach, czy chce otrzymać fakturę VAT.
22.Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, Klient wysyła zamówienie do Sklepu,
klikając na przycisk „Kupuję i płacę”. Jest to moment zawarcia Umowy
(wiążące i ostateczne jest dla Sprzedawcy i Klienta są warunki transakcji
obowiązujące w tej chwili).
23.Po wysłaniu zamówienia, Klient zostaje przekierowany na stronę „Realizacja
zamówienia”, a w przypadku wybrania sposobu płatności on-line, na stronę
serwisu PayU w celu dokonania płatności on-line, a następnie na stronę
”Realizacja zamówienia”.
24.Jednocześnie po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e-mail
z informacją zawierająca potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji i
informacje o statusie swojego zamówienia.
25.Sposób, termin i koszty dostawy.
26.Sklep dostarcza nabyte Towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.
27.Sklep oferuje możliwości osobistego odbioru zakupionego Towaru.
28.Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w zamówieniu Klienta
za pośrednictwem Poczty Polskiej dalej („Poczta”).
29.Na okres dostawy Towaru składają się czas realizacji zamówienia
(kompletowanie Towaru, dokonanie płatności, wystawienie dokumentu
sprzedaży, spakowanie paczki) oraz czas dostawy przesyłki przez Pocztę.
Okres ten wynosi łącznie do 5 dni roboczych liczonych od dnia następującego
po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień za pośrednictwem płatności online, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu
PayU) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym).
30.Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar
został dostarczony w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
lub od dnia dokonania zapłaty.
31.Jeżeli Sklep nie może dostarczyć Towaru z tego powodu, iż okaże się, że Towar
nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od
zawarcia umowy, Sprzedawca zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą
otrzymaną od Klienta sumę pieniężną. W przypadku, gdy niektóre Towary
objęte zamówieniem nie są dostępne, Sprzedawca zawiesi realizację
zamówienia i skontaktuje się z Klientem, aby Klient podjął decyzję o sposobie
realizacji zamówienia. Wówczas Klient ma możliwość:
32.podtrzymanie woli realizacji zamówienia w zakresie dostępnych Towarów,
albo
33.rezygnacji z całości zamówienia, albo
34.zmianę zamówienia w zakresie niedostępnych Towarów.
35.Dostawa odbywa się, co do zasady w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronie Poczty. Klient
nie ma możliwości zamówienia dostawy na wskazany dzień lub godzinę.
36.Na koszt dostawy wpływ może mieć wybrany przez Klienta sposób zapłaty za
Towar.
VII. Sposoby i formy płatności oraz zwrot należności.
1. Klient może dokonać zapłaty za zamówione Towary w następujący sposób:
2. płatność on-line – za pośrednictwem serwisu PayU przy wykorzystaniu usługi
„szybkich przelewów” oferowanych przez poszczególne banki lub przy
wykorzystaniu obsługiwanych kart płatniczych,
3. przelew zwykły – przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto
Sprzedawcy wskazane na stronie „Sposoby płatności”,
4. osobiście – gotówką, w restauracji Śląska Prohibicja położonej pod adresem:
ul. Bernarda Krawczyka 1, 40-423 Katowice.
5. Klient dokonuje wyboru sposobu zapłaty przy składaniu zamówienia Towaru
(na stronie „Koszyk” lub „Realizacja zamówienia”).
6. Nie jest możliwy wybór więcej niż jednej formy płatności (np. celem
dokonania dwóch częściowych płatności w różnych formach).
7. W zależności od dokonanego przez Klienta sposobu płatności:
8. w przypadku płatności on-line (szybkim przelewem lub kartą), należność za
Towar pobierana, jest jako płatność z góry, co oznacza że Towar zostaje
wysłany po otrzymaniu płatności dokonanej zgodnie z zasadami realizacji
płatności serwisu PayU,
9. w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
należność za Towar pobierana jest, jako płatność z góry, co oznacza że Towar
zostaje wysłany po otrzymaniu płatności,
10.w przypadku płatności gotówką osobiście, należność za Towar pobierana jest
przy wydaniu Towaru.
11.W przypadku, gdy Klient nie dokonał zapłaty i odbioru Towaru przesyłki
płatnej za pobraniem, zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od
otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki – chyba, że w tym czasie
Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki
ponownej dostawy oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie
wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody
poniesionej z tytułu niezrealizowanego zamówienia (w szczególności kosztów
niezrealizowanej z jego winy przesyłki).
12.W przypadku, gdy Klient nie odebrał Towaru (przesyłki) zapłaconego z góry,
Towar przesyłany jest zwrotnie do Sprzedawcy. Klient ma możliwość zlecenia
ponownego wysłania Towaru. W razie ponownej dostawy Towaru, Klient
ponosić będzie opłatę za przesyłkę w wysokości i na zasadach określonych
przy złożeniu zamówienia. Zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od
otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki – chyba, że w tym czasie
Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki
ponownej dostawy oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie
wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody
poniesionej z tytułu niezrealizowanego zamówienia.
13.Usługę „szybki przelew elektroniczny” za pośrednictwem portalu PayU
realizuje PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS:
0000274399.
14.Szczegółowe warunki realizacji płatności „on-line” za pośrednictwem portalu
PayU dostępne są na stronie internetowej https://www.payu.pl/.
VIII. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klientów będących Konsumentami.
1. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy (to jest może
zrezygnować z zakupu dokonanego w Sklepie) w terminie 14 (czternastu) dni
– bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
2. W razie gdy towar jest zobowiązanie do świadczenia usług na rzecz Klienta
będącego konsumentem i zostały one wykonane w pełni za wyraźną zgodą
Klienta, traci on prawo odstąpienia od umowy.
3. Prawo odstąpienie od umowy nie przysługuje, gdy przedmiotem świadczenia
jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
4. Prawo odstąpienie od umowy nie przysługuje, gdy przedmiotem świadczenia
jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności
do użycia
5. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy, składając Sklepowi
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od
umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem albo
oświadczenia wraz z Towarem na adres Sprzedawcy.
6. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu stanowiącym
załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.
2014 r., poz. 827). Stosowny załącznik dostępny jest na stronie internetowej
sklepu: http://slaskaprohibicja.pl
7. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu, sklep
niezwłocznie potwierdzi Klientowi w formie pisemnej lub za pomocą poczty
elektronicznej otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
8. W przypadku realizacji przez Klienta prawa odstąpienia od umowy, umowa
uważana jest za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim Sklep przyjął jego ofertę,
oferta przestaje wiązać.
9. Złożenie samego oświadczenie bez jednoczesnego zwrotu Towaru pociąga za
sobą obowiązek niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni,
zwrotu Towaru.
10.Do oświadczenia o odstąpieniu lub do Towaru klient powinien dołączyć
uprzednio otrzymany Paragon lub Fakturę VAT.
11.W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od
umowy, Sklep zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty
dostarczenia towaru (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
sposób oferowany przez Sklep).
12.Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób
zwrotu, który nie wiąże się dla Klienta z żadnymi kosztami.
13.Sklep może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Klienta do chwili
otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
14.W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić Towar do
sklepu lub przekazać osobie upoważnionej przez Sklep niezwłocznie, jednakże
nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem Klient
ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
15.Klientom nie będącym konsumentami nie przysługują prawa opisane w
punktach 1-14 powyżej (prawo do odstąpienia od umowy).
16.Reklamacja Towaru przez Klientów będących konsumentami.
17.Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta jeżeli rzecz sprzedana ma wadę
fizyczną lub prawną (rękojmia).
18.Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed
upływem roku od momentu wydania rzeczy, domniemywa się, że wada lub jej
przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta. Sklep jest
odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzeda stanowi własność
osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli
ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu wynika z decyzji lub
orzeczenia właściwego organu.
19.Sklep jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi jeżeli Klient
wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
20.Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:
21.złożyć oświadczenie o obniżeniu cen;
22.złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta
wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz
była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość
obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie
przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
5. Klient, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać
wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w
sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep, przy czym
przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od
wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7. Klient jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
8. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
9. żądać usunięcia wady.
10.Sklep jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć
wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
11.Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli
doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany
przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym
sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych
kosztów.
12.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt
Sklepu dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sklepu.
13.Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sklep.
14.Sklep obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany
rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
15.Sklep w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
16.oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
17.oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
18.żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
19.żądania usunięcia wady.
W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub
żądanie Klienta.
14.Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona
przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Klientowi.
15.Roszczenie Klienta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną
od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady
jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania
rzeczy Klientowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed
upływem roku od momentu wydania rzeczy Klientowi.
16.W przypadku, kiedy określony przez Sklep lub producenta termin
przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu
wydania rzeczy Klientowi, Sklep odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne
tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
17.W terminach określonych w § IX pkt. 15 -16 Klient może złożyć oświadczenie
o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy
sprzedanej, a jeżeli Klient żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub
usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od
umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu
terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
18.W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z
uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień,
przysługujących Klientowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu
prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również
do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych
uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Klientowi, zaczyna biec od dnia
odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub
bezskutecznego zakończenia mediacji.
19.Reklamacja Towaru przez klientów nie będących konsumentami.
Klientom będącym osobami fizycznymi, którzy nabyli Towar w celu związanym z
działalnością zawodową lub gospodarczą, osobom prawnym i podmiotom
nieposiadającym osobowości prawnej, przysługuje prawo złożenia reklamacji w
trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem
Cywilnym. Do zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi stosuje się odpowiednio
punkt IX ust. 2. i punkt IX ust. 3. powyżej.
1. Promocje.
2. Sklep może organizować promocje obejmujące cenę jednego lub większej
ilości Towarów lub inne warunki zakupu.
3. Promocje nie łączą się ze sobą (chyba, że w warunkach promocji wyraźnie
postanowiono inaczej).
4. Promocje nie obejmują transakcji dokonanych (umów zawartych) przed
dniem wskazanym jako początkowy dzień okresu promocyjnego (chyba, że w
warunkach promocji wyraźnie postanowiono inaczej).
XII. Newsletter.
1. Każdy zainteresowany ma możliwość zaprenumerowania biuletynu
informacyjnego (Newsletter) Sklepu.
2. Zainteresowany będzie otrzymywał Newsletter drogą elektroniczną na
podany przez siebie adres e-mail, jeżeli dobrowolnie wyrazi zgodę na
dostarczanie mu przez Sprzedawcę korespondencji drogą elektroniczną.
3. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z Newslettera (klikając w
odpowiedni link zamieszczony w przesłanej w korespondencji lub kontaktując
się ze Sprzedawcą).
XIII. Wymagania techniczne.
W celu korzystania ze Sklepu wymagane jest:
1. połączenie z siecią Internet,
2. zainstalowanie w komputerze przeglądarki internetowej. Przeglądarka
powinna obsługiwać technologię „cookies”;
3. posiadanie konta e-mail;
4. włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
XIV. Polityka prywatności
1. Sklep wykorzystuje technologię „Cookies”, jednak wyłącznie w celu
gromadzenia informacji związanych z korzystanie przez Klienta ze Sklepu
takich jak:
2. utrzymania sesji internetowej Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient
nie musi na każdej Podstronie serwisu Sklepu ponownie wpisywać hasła,
3. dostosowania serwisu Sklepu do potrzeb Klientów,
4. c) Tworzenia statystyk oglądalności serwisu Sklepu.
Jeżeli Klient nie zgadza się na powyższe, należy wyłączyć obsługę „Cookies” w
opcjach wykorzystywanej przeglądarki internetowej.
2. Połączenie ze sklepem powoduje utrwalenie informacji wynikających z
ogólnych zasad realizacji połączeń w Internecie takich jak adres IP oraz innych
informacji zawartych w internetowych logach systemowych, które
wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych.
Adresy IP mogą też być wykorzystywane przez administratora serwera w
celach statystycznych – do zbierania i udostępniania ogólnych informacji
demograficznych (np. o regionie, z którego następują połączenia).
3. Podanie wszelkich danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne,
aczkolwiek odmowa podania danych (imię i nazwisko, adres dostawy – ulica,
kod pocztowy, nazwa miasta; numer telefonu, adres email) będzie skutkowało
niemożnością zakupu w sklepie. Dane osobowe podane przez Klienta będą
przetwarzane w celu realizacji składanych zamówień i świadczenia usług
dodatkowych związanych ze złożonymi zamówieniami.
4. O ile klient wyrazi taką zgodę dane Klienta będą również przetwarzane w
celach marketingowych, w tym w celu przesyłania informacji dotyczących
nowych Towarów, usług oraz promocji oferowanych przez Sprzedawcę.
5. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
6. Podstawą przetwarzania danych osobowych w celu realizacji zamówienia,
udokumentowania, rozliczenia umów zawartych za pośrednictwem Sklepu
jest zawarta umowa oraz działanie przed zawarciem umowy. Natomiast
w przypadku informacji handlowych przesyłanych drogą elektroniczną
podstawę przetwarzania stanowi zgoda.
7. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji i rozliczenia
zamówienia. W przypadku newslettera adres email będzie przetwarzany do
momentu cofnięcia zgody lub zaprzestania jego działania.
8. W celu zrealizowania dostawy dane osobowe Klienta mogą być przekazywane
firmą świadczącym usługi pocztowe i kurierskie.
9. Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich
oraz żądania ich usunięcia. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania,
wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku przetwarzania na
podstawie zgody Klienci mają prawo cofnięcia zgody, bez wpływu na
przetwarzanie przed cofnięciem zgody.
10.Postanowienia końcowe.
11.Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami
prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także z przyjętymi w danym
zakresie zwyczajami oraz niedostarczania i nieprzekazywania treści
zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.
12.Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję Sklepu.
Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, który
nie może być krótszy niż 7 (siedem) dni od momentu udostępnienia nowej
wersji Regulaminu, z zastrzeżeniem, że umowy sprzedaży zawarte przed
wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Jeżeli
którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym
orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo do odstąpienia od umowy:
Klient będący konsumentem, może odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni
bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku umów obejmujących
świadczenie usług na rzecz Klienta i została ona wykonana w pełni za wyraźną
zgodą konsumenta, Klient traci prawo odstąpienia od umowy.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia w którym
Klient otrzymał towar.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o
swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą
elektroniczną).
Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy [kliknij
tutaj], jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości,
prześlemy Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji
o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Do zachowania przez Klienta terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy,
wysłanie informacji dotyczącej wykonania prawa odstąpienia od umowy przed
upływem terminu.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie
otrzymane płatności, w tym zapłacone przez Klienta koszty dostawy towaru (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia,
w którym Sklep został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od
niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klienta zgodzi się na
inne rozwiązanie.
Klienta nie poniesie żadnych innych opłat w związku z tym zwrotem.
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do
czasu dostarczenia Sklepowi dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy o odesłanie lub przekazanie towaru na adres Śląska Prohibicja Sp. z
o.o., 40-423 Katowice, Krawczyka 1, niezwłocznie, a w każdym razie nie
później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy. Termin jest
zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
W przypadku odstąpienia Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej
w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy.